Returul produselor

Cum functioneaza?
Dreptul de Retur in 10 zile este valabil atat pentru persoanele fizice cat si pentru persoanele juridice ce au achizitionat produse de la dealtadata.ro. Pentru a beneficia de returul produselor in 10 zile, trebuie completat un email de retur de pe site, cel tarziu in a 10-a zi calendaristica de la data ridicarii/primirii produsului.Formularele completate dupa 10 zile calendaristice nu sunt luate in considerare.

Returul produselor se face prin curier, costurile de transport sunt suportate de catre cumparator.

Produsele returnate trebuie sa fie insotite de copia facturii de achizitie.

Pasii care trebuie urmati:

  1. Completarea unui e email de notificare de retur.
  2. Va rugam ca in momentul expedierii, sa aveti grija la:
    • Atasarea obligatorie a facturii (copie);
    • Inainte de a trimite produsul, va rugam sa va asigurati ca produsul este ambalat si in altceva decat ambalajul original, iar pe colet este aplicata o eticheta care sa contina urmatoarele informatii:

Expeditor: Nume Prenume
Adresa: Str. Nr. Oras, Judet,Numar telefon
Destinatar: SRL – Departament retururi
Adresa:

Inlocuire sau retur bani

In functie de optiunea cumparatorului, banii proveniti din stornarea produselor returnate se pot folosi pentru achitarea altui produs sau se pot returna in termen de maxim 14 zile de la primirea produsului de catre dealtadata.ro, in contul indicat la completarea formularuluidin email.

Nu se pot returna produse aflate in una sau mai multe dintre urmatoarele situatii:

  1. Produsele folosite nu pot fi returnate, deoarece nemultumirea poate fi cauzata de o manipulare necorespunzatoare;
  2. Produse care prezinta urme de folosire

De retinut

In cazurile in care produsele returnate prezinta ambalaje deteriorate sau incomplete, urme de uzura, zgarieturi, lovituri, socuri electrice, accesorii lipsa, certificate de garantie lipsa, ne rezervam dreptul de a decide acceptarea returului sau de a opri o suma din valoarea produsului, suma ce va fi comunicata dupa evaluarea prejudiciilor aduse.

De asemenea, ne rezervam dreptul de a refuza acceptarea returului in situatia unor abuzuri (returnari repetate).

Daca returul a fost refuzat pentru unul dintre motivele enumerate mai sus sau daca clientul a expediat produsul fara a obtine in prealabil numar de retur, costul transportului inapoi catre cumparator se va face pe cheltuiala acestuia.

Garantie / reclamatii / sesizari:
Program Luni -Vineri : 9.00- 17.00
[email protected]